maannddaann

Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

Hemma från affären

Av Maannddaann - 26 juli 2011 14:04

Nu är jag hemma från affären ;) Hihi.. Nu har jag blivit social igen eller hur ?? ;) Hihih tack alla som läser min blogg. Det betyder faktiskt mycket för mejj :) <3 Shiiet klockan är redan tio över två >.<


Dagens outfit är:


Jeansleggins från Ullared xD

Tröja/tunika från H&M

 :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens hiss är: Svart hårfärg från Garnié

Dagens DISS är: Blont hårfärg från Garnié (om man har runt hår ) .


Dagens bästisar är: Cornelia <3Paulina <3 Alva <3 :)



Pusssss


//   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maannddaann - 7 augusti 2011 14:55

Asså jag har inte så jätte många vänner men kan ju skriva ngr som jag känner jätte bra. A***** : Du vill vara anonym så jag låter dej vara det men jag vill bara säga att du är verkligen den bästa vännen jag har. Vi har fan alltid skojj tillsammans ...

Av Maannddaann - 6 augusti 2011 22:09

Har ingen bild så det får bli att skriva min outfit idag :P SOMVANLIGT :P   Dagens outfit 6/8-11   *Leggings från H&M *Tröja från Lindex   PUUUUSSSS // A ...

Av Maannddaann - 6 augusti 2011 16:02

Hej !! :D Just nu kollar jag på supersize vs superskinny kids på 3:an. Jag kan säga att om jag skulle vara ngt av dom så skulle jag vara mittemellan för jagf har mage, men mina armar är jäätteesmala och mina handleder oxå och benen med! Vad har ni gj...

Av Maannddaann - 6 augusti 2011 13:11

Hej !   Detta ska handla om dom jag e hos mest och mina frädlrar :)       Mamma: Jag bor hos mamma och vikommer väll bra överräns men det kan bli lite tjaffs då och då :) Men hon är ändå världens bästa mamma <3 och jag älskar henne jääätte...

Av Maannddaann - 6 augusti 2011 00:48

Ja detta e ju om mig så får väll slänga ihop ngt nu :P Ja jag heter Amanda men kallas för Maannddaann (utalas Mandan) men jag tycker det är snyggare att stava det Maannddaann :) Jag fyller den 23april och e 12 år.Jag tyckerjag e tjock medans andra ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards