maannddaann

Alla inlägg under juni 2011

Av Maannddaann - 27 juni 2011 13:28

Hej iggeen xP 


Jag kommer inte kunna blogga på en vecka i augusti :( För jag ska till Cypern :) Vi ska dit den 19 augusti så det är låångt kvar :D


Men vi åker typ på dagen typ vid 16 till Gbg för flyget går 17 ngt så jag hinner blogga kanske 4 inlägg innan vi åker :D Bilder kommer efter vi har varit där xD



Igår så köpte jag en platta med ögonskuggor ;D Så jag kan lägga upp tips här på bloggen ngn dag :) 


Byyee<33

Av Maannddaann - 27 juni 2011 13:28

Hej iggeen xP 


Jag kommer inte kunna blogga på en vecka i augusti :( För jag ska till Cypern :) Vi ska dit den 19 augusti så det är låångt kvar :D


Men vi åker typ på dagen typ vid 16 till Gbg för flyget går 17 ngt så jag hinner blogga kanske 4 inlägg innan vi åker :D Bilder kommer efter vi har varit där xD



Igår så köpte jag en platta med ögonskuggor ;D Så jag kan lägga upp tips här på bloggen ngn dag :) 


Byyee<33

Av Maannddaann - 27 juni 2011 13:25

Heej :D

Idag har jag fått min iPhone :))


Htc wildfire - iPhone ;-) Bloggplatsen laggar så om vissa grejer inte kommer upp så laggar det -.- LoL Haha . Nu ska jag och mamma ut och cykla trorja :D Bra med motion :) Byee<3




















Av Maannddaann - 27 juni 2011 13:25

Heej :D

Idag har jag fått min iPhone :))


Htc wildfire - iPhone ;-) Bloggplatsen laggar så om vissa grejer inte kommer upp så laggar det -.- LoL Haha . Nu ska jag och mamma ut och cykla trorja :D Bra med motion :) Byee<3




















Av Maannddaann - 25 juni 2011 12:25

Hej ! :D 

Vad har ni gjort hitils på sommarlovet ??

Jag har vaknat tolv eller ett i stortsett varje dag... Inte bra:P

Äum... Vi ska åka till Cypern i augusti :D Jippie ..

Vi skulle till Rhodos först men det bleev för dyrt. Men nu ska jah städa :( 



X o X o  A M A N D A :)


Av Maannddaann - 16 juni 2011 14:07

Hej !!:)

Idag är det första sommarlovsdagen :D haha eskö 

Ska dra ut snart o.O men är med kompis... Man har aldrig tråkigt med henne :D<3 ska dra nu seess :)<3


XoXo Amanda

Av Maannddaann - 14 juni 2011 17:27

Heej !! :''( 

Är skiitledsen idag :'( Min morfar har fått en hjärtattack :( Jag tänker på honom hela tiden och gråter hela tiden jag vill ha dejj här morfar <3 Detta inlägget är till han <3


Morfar du har alltid betytt mycket för mig <3 Du får mejj må bra :') Du lekte ofta med mej och gjorde så jag kände mej trygg <33

Jäg älskar dej Bentg-Ove Olsson <3333 


XoXo Amanda !<3


orkar nog inte göra ett till inlägg för jag mår bara skit nu <33 P.s Han mår bra och ligger på sjukhuset i Norge <3

Av Maannddaann - 13 juni 2011 10:12

Hej :D

Idag är jag hemma från skolan :D

   Här är en bild  på  mejj :D

Idag ska jag inte göra så mycket bara slappa...Såg att jah hade 4 besökare igår xd Mycket :P eller inte :p Vaknade nyss och gick in på bdb och facebook och lite sånt :) Vad har ni gjort idag och igår ? :)


Kramar Amanda <33























Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards